Friday 4 November 2016

Hari ni topik yang saya nak cerita mengenai produk ESP Shaklee..
ESP terlajak laris tau sebab semua oarang boleh minum, tak kira tua muda,lelaki perempuan semua boleh minum.anak-anak pun boleh minum uoolllss..hehehe

Kenapa ESP ni produk paling hot Shaklee?? Hah soalan selalu orang tanya kan??Ni akak nak cerita pasal ESP..

1) ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
2) ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda
3) ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih
4) Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat
5) ESP juga membantu menghaslkan susu yang lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam
6) Bagi ibu-ibu mengandung, ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum
7) Cepat kenyang dan membantu dalam pegurusan berat badan.
8) Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.
9) Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit

Antara Resepi ESP yang Boleh Anda Cuba

Salah satu soalan wajib yang customer akan tanya saya bila nak beli ESPadalah...

" Macam mana nak makan ESP ni kak? "


Biasanya, saya akan jawab


" ESP ni dalam bentuk serbuk. Kena bancuh dengan air suam/jus/milo/horlicks/susu untuk minum "

Cara bancuhan yang paling saya gemar ialah bancuh ESP dengan air suam je..memang mabelous..hihihi.terasa rasa original ESP. Tapi banyak cara tau nka bancuh ESP ni,ikut selera masing2 tau.tepuk dada tanya selera..


1) ESP + Fresh Milk

Perisa tu ikut selera anda tau sebab kalau bancuh dengan susu Dutch Lady perisa strawberi pun sedap...

3) ESP + Milo



4) ESP + Twister Oren

5) ESP + Fresh Milk + kurma (kurma tu rendamkan dulu dan boleh potong saja kecil2 mahupun blend)

6) ESP + Ribena

7) ESP + Nesvita 3 in 1

8) ESP + Susu Anmum

9) ESP + campuran buah-buahan dan blend (boleh pilih buah kegemaran anda)

10) ESP + Horlicks

11) ESP + Nestle Bliss

12) ESP + Meashake/Performance Drink/Cinch Shake

Cadangan Sukatan dan Waktu Minum ESP

Sukatan : 1 sudu besar ESP + Air Kegemaran Anda (1 atau 2 kali sehari)

Saya sendiri suka minum ESP pada awal-awal pagi sebelum pergi kerja, sebab awal-awal pagi lagi perut saya dah 'kriok' 'kriok' lapar. So, saya kena isi dulu perut sementara nak tunggu sarapan di office.

Untuk yang ingin kuruskan badan, boleh mengambil ESP di antara waktu makan utama supaya perut rasa kenyang:)

Tips ESP

Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh hapuskan nutrisiJangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjalGunakan tumbler atau shaker untuk menggoncang bancuhan ESP untuk lebih mudah larut.Tapi kalau air suhu bilik tu, kacau guna sudu je pun boleh. Saya biasanya minum campur air masak je, jadi saya bancuh dalam mug je.

Kini dah tiba tika waktunya untuk anda mencuba ESP !!

Saya pengedar Shaklee,

Mazu Fatah
0107895356

No comments:

Post a Comment